Push forward
S novým Streetfighterem V4S se budete cítit jako hlavní hrdina při každé jízdě. Bezkonkurenční naháč, moderní a plný technologií, se vzrušujícím designem, který nijak neskrývá své parametry a který se setkal s velkým úspěchem u široké veřejnosti i odborníků. Motocykl vyjadřuje sportovní charakter na první pohled jednosedadlovou konfigurací. Ve standardní výbavě najdete jak kryt sedadla spolujezdce, tak sedlo a stupačky spolujezdce, jako je tomu u nové Panigale V4. Tvarově vylepšená nádrž s větší kapacitou (16,5 kg) je doplněna novými bočními kryty, které podpírají přítlačná křídla.
Pokud je vám standardních 208 HP málo, lze výkon a kroutící moment motocyklu navýšit instalací závodního výfukového systému Akrapovič. Výsledné parametry: 220 HP, 130Nm, -6 kg. Nějaké otázky?
Aby se zredukovala šířka přítlačných křídel, volili inženýři z Ducati dvojúrovňovou konfiguraci. Křídla kromě přítlaku pomáhají i lepšímu proudění vzduchu kolem chladičů, což zlepšuje chlazení a redukuje teplo produkované motorem.
Nově je k základní dvouleté záruce na všechny motocykly poskytována záruka prodloužená o dalších 24 měsíců bez omezení počtu najetých km. Jedná se o výrobcem poskytovanou záruku Factory EVER RED, která má stejné podmínky jako základní dvouletá záruka. Prodloužená 4letá záruka je zahrnuta v ceně motocyklu. Prodloužená na 4 roky je také délka bezplatné asistenční služby.
Motor | |
---|---|
Typ | Desmosedici Stradale 90° V4, protiběžná kliková hřídel, 4 ventily na válec, kapalinou chlazený |
Zdvihový objem | 1103 ccm |
Vrtání x Zdvih | 81 x 53.5mm |
Kompresní poměr | 14.0:1 |
Výkon motoru | 208hp -153 kW @ 13000rpm |
Točivý moment | 123Nm @ 9500rpm |
Palivový systém | elektronické vstřikování, Ride-by-wire oválná vstřikovací jednotka, 2 vstřiky na válec, variabilní systém časování |
Výfuky | 4-2-1-2 systém s 2 katalyzátory a 2 lambda sondami |
Emise | Euro 5 |
Převody | |
Převodovka | 6ti stupňová s rychlořazením Ducati Quick Shift (DQS) up/down EVO 2 |
Poměr | 1=38/14 2=36/17 3=33/19 4=32/21 5=30/22 6=30/24 |
Primární převod | poměr 1,80:1 |
Sekundární převod | řetěz |
Přední ozubené kolo | 15 zubů |
Zadní ozubené kolo | 42 zubů |
Spojka | hydraulicky ovládaná s antihoppingem, v olejové lázni, self-servo |
Podvozek | |
Rám | hliníková slitina |
Rozvor | 1488 mm |
Sklon | 24,5° |
Přední odpružení | plně nastavitelná upside-down Öhlins NIX30 43 mm s TiN povrchovou úpravou, Öhlins Smart EC 2.0 - elektronická komprese a nastavení tlumení odskoku |
Přední zdvih | 120 mm |
Přední ráfek | Marchesini 3paprskový kovaný z lehké slitiny 3.50" x 17" |
Přední pneu | Pirelli Diablo Rosso IV Corsa 120/70 ZR17 |
Zadní odpružení | plně nastavitelná Öhlins TTX36 pružící jednotka, Öhlins Smart EC 2.0 - elektronická komprese a nastavení odskoku, hliníková jednoramenná kyvná vidlice |
Zadní zdvih | 130 mm |
Zadní ráfek | Marchesini 3paprskový kovaný z lehké slitiny 6.00" x 17" |
Zadní pneu | Pirelli Diablo Rosso IV Corsa 200/60 ZR17 |
Přední brzdy | 2x 330 mm plovoucí kotouče, radiální třmeny Brembo Monobloc Stylema® (M4.30), 4 pístky s Bosch Cornering ABS EVO |
Zadní brzdy | 245 mm kotouč, 2 pístkový třmen s Bosch Cornering ABS EVO |
Ostatní | |
Palivová nádrž | 17 L |
Suchá hmotnost | 178 kg |
Přístroje | poslední generace 5" TFT multifunkční plnobarevný display |
Záruka | 4letá záruka (4Ever Ducati) |
Provedení | dvoumístné |
Výška sedla | 845 mm |
Výbava | jízdní režimy (Race,Sport,Street), Bosh Cornering ABS EVO, Ducati kontrola trakce (DTC) EVO 2, kontrola zvedání předního kola (DWC) EVO, kontrola prokluzu (DSC), motorová brzda (EBC) EVO 2, automatická kalibrace pneu, Ducati asistent rychlých startů (DPL), rychlořazení (DQS) up/down EVO 2, FULL LED osvětlení s denním svícením (DRL), Ducati elektronické odpružení (DES) EVO Öhlins, tlumič řízení Öhlins, tlačítka pro rychlonastavení, automatické vypínání směrových světel, kovaná kola Marchesini |
Servis | olejový servis: 12.000km/12 měsíců Desmoservis: 24.000km |
Brožura Streetfighter V4 S ENG | stáhnout |