803 ccm
73hp - 53,6kW @ 8250rpm
65,2 Nm @ 7000rpm
795 mm
170 kg

Budoucnost přijíždí v barvách

Vyberte si náladu! Nový Icon Ti dovolí pomocí barvy vyjádřit Tvou osobnost. Každý je jiný díky novým výměnným krytům nádrží. Zvol ze tří základních a šesti doplňkových barev.

Úžasně futuristický

Nový Icon 2G si zachovává svůj ikonický a charakteristický vzhled, nyní jej ale představuje v ještě modernějším designu a s modernějšími komponenty. Veškeré osvětlovací prvky jsou nyní full-LED, přední světlomet zachovává svůj výrazný kruhový tvar s klasickým „X“, nyní umístěným na jeho vnější straně. Moderní 4,3 palcový TFT display umožňuje pokročilé elektronické funkce a propojení.

Snadno ovladatelný

Nová generace Scrambler® má přepracovanou geometrii. Nová je zadní kyvná vidlice a zadní tlumič již není vlevo, ale v centrální poloze. Změněný je úhel řízení a poloha řídítek. Díky modernizaci motoru Desmodue 800, typického pro tuto modelovou řadu, došlo ke snížení hmotnosti motocyklu o 4 kg. Tím vším se ještě více zlepšila ovladatelnost motocyklu. Moderní 4,3 palcový TFT display umožňuje pokročilé elektronické funkce a propojení.

Prodloužená záruka 4Ever Ducati

Nově je k základní dvouleté záruce na všechny motocykly poskytována záruka prodloužená o dalších 24 měsíců bez omezení počtu najetých km. Jedná se o výrobcem poskytovanou záruku Factory EVER RED, která má stejné podmínky jako základní dvouletá záruka. Prodloužená 4letá záruka je zahrnuta v ceně motocyklu. Prodloužená na 4 roky je také délka bezplatné asistenční služby.

Cena s DPH

10 890 €

275 408 Kč

Ducati Financial Services
Motor
Typ vzduchem chlazený dvouválec do L, 2 ventil Desmodromic
Zdvihový objem 803 ccm
Vrtání x Zdvih 88 x 66 mm
Kompresní poměr 11:1
Výkon motoru 73hp - 53,6kW @ 8250rpm
Točivý moment 65,2 Nm @ 7000rpm
Palivový systém elektronické vstřikování, 50 mm vstřikovací jednotka
Výfuky 2-1 výfukový systém, 1 tlumič s hliníkovým obalem, třícestný katalyzátor, 2 lambda sondy
Emise Euro 5
Převody
Převodovka 6ti stupňová
Poměr 1= 32/13, 2= 30/18, 3= 28/21, 4= 26/23, 5= 22/22, 6= 24/26
Primární převod poměr 1.85:1
Sekundární převod řetěz
Přední ozubené kolo 15 zubů
Zadní ozubené kolo 46 zubů
Spojka vícelamelová v olej. lázni, hydraulicky ovládaná
Podvozek
Rám příhradový z ocelových trubek
Rozvor 1449 mm
Sklon 24°
Přední odpružení up-side down vidlice Kayaba 41 mm
Přední zdvih 150 mm
Přední ráfek z lehké slitiny 3,00" x 18"
Přední pneu Pirelli MT 60 RS 110/80 ZR18
Zadní odpružení stavitelná jednotka Kayaba. Hliníková kyvná vidlice.
Zadní zdvih 150 mm
Zadní ráfek z lehké slitiny 5,5" x 17"
Zadní pneu Pirelli MT 60 RS 180/55 ZR17
Přední brzdy 330mm poloplovoucí kotouč, 4pístkový radiální třmen Brembo Monobloc M4.32, Bosch Cornering ABS
Zadní brzdy 245mm kotouč, 1 pístkový třmen, ABS
Ostatní
Palivová nádrž 14,5 L
Suchá hmotnost 170 kg
Přístroje 4,3" TFT multifunkční plnobarevný displej
Záruka 4letá záruka (4Ever Ducati)
Provedení dvoumístné
Výška sedla 795 mm
Výbava LED světlomet s DRL, LED zadní lampa, LED směrové světla, 4,3" TFT multifunkční plnobarevný displej, podsedlový úložný prostor s USB zásuvkou, Bosch Cornering ABS
Servis olejový servis: 12.000 km / 12 měsíců Desmoservis: 12.000 km