NEXT-GEN
Závodní ladění evokuje ochranný kryt motoru, nízká řídítka, kratší přední blatník, absence zadního blatníku a červená grafika na ráfcích. Sportovní estetika je zdůrazněná speciální barvou Red GP19, homologovaným výfukem Termignoni, grafikou sedla a novými efektními bočními panely s ikonickým číslem 62.
Balíček funkcí, které zajistí Tvoji bezpečnost v každé jízdní situaci, se skládá z náklonového ABS, dvou jízdních režimů a kontroly trakce. Náklonové ABS snižuje riziko havárie při nouzovém brzdění, když je motocykl nakloněn, a zvyšuje tak bezpečnost v kritických podmínkách. Systém ovládání plynu Ride-by-Wire umožňuje zavedení dvou jízdních režimů, z nichž Wet je určen specificky do mokra. Ducati kontrola trakce je nastavitelná na 4 úrpvních a je možné ji i zcela vypnout.
Nová generace Scrambler® umožňuje širokou míru individuálních úprav pomocí originálních doplňků Ducati Accessories. Sestav si svůj Scrambler® v konfigurátoru!
Nově je k základní dvouleté záruce na všechny motocykly poskytována záruka prodloužená o dalších 24 měsíců bez omezení počtu najetých km. Jedná se o výrobcem poskytovanou záruku Factory EVER RED, která má stejné podmínky jako základní dvouletá záruka. Prodloužená 4letá záruka je zahrnuta v ceně motocyklu. Prodloužená na 4 roky je také délka bezplatné asistenční služby.
Motor | |
---|---|
Typ | vzduchem chlazený dvouválec do L, 2 ventil Desmodromic |
Zdvihový objem | 803 ccm |
Vrtání x Zdvih | 88 x 66 mm |
Kompresní poměr | 11:1 |
Výkon motoru | 73hp - 53,6kW @ 8250rpm |
Točivý moment | 65,2 Nm @ 7000rpm |
Palivový systém | elektronické vstřikování, 50 mm vstřikovací jednotka |
Výfuky | Termignoni tlumič s hliníkovým obalem, třícestný katalyzátor, 2 lambda sondy |
Emise | Euro 5 |
Převody | |
Převodovka | 6ti stupňová |
Poměr | 1= 32/13, 2= 30/18, 3= 28/21, 4= 26/23, 5= 22/22, 6= 24/26 |
Primární převod | poměr 1.85:1 |
Sekundární převod | řetěz |
Přední ozubené kolo | 15 zubů |
Zadní ozubené kolo | 46 zubů |
Spojka | vícelamelová v olej. lázni, hydraulicky ovládaná |
Podvozek | |
Rám | příhradový z ocelových trubek |
Rozvor | 1449 mm |
Sklon | 24° |
Přední odpružení | up-side down vidlice Kayaba 41 mm |
Přední zdvih | 150 mm |
Přední ráfek | z lehké slitiny 3,00" x 18" |
Přední pneu | Pirelli MT 60 RS 110/80 ZR18 |
Zadní odpružení | stavitelná jednotka Kayaba. Hliníková kyvná vidlice. |
Zadní zdvih | 150 mm |
Zadní ráfek | z lehké slitiny 5,5" x 17" |
Zadní pneu | Pirelli MT 60 RS 180/55 ZR17 |
Přední brzdy | 330mm poloplovoucí kotouč, 4pístkový radiální třmen Brembo Monobloc M4.32, Bosch Cornering ABS |
Zadní brzdy | 245mm kotouč, 1 pístkový třmen, ABS |
Ostatní | |
Palivová nádrž | 14,5 L |
Suchá hmotnost | 170 kg |
Přístroje | 4,3" TFT multifunkční plnobarevný displej |
Záruka | 4letá záruka (4Ever Ducati) |
Provedení | dvoumístné |
Výška sedla | 795 mm |
Výbava | LED světlomet s DRL, LED zadní lampa, LED směrové světla, 4,3" TFT multifunkční plnobarevný displej, podsedlový úložný prostor s USB zásuvkou, Bosch Cornering ABS |
Servis | olejový servis: 12.000 km / 12 měsíců Desmoservis: 12.000 km |