Wonder. Engineered.
Nová Panigale V4 představuje sedmou generaci epické ságy superbiků Ducati: syntézu designu a technologie. Motocykl, který je ztělesněním poslání Ducati: obohacovat životy lidí prostřednictvím kombinace technologicky vyspělých produktů vyznačujících se smyslnou krásou.
Nová Panigale je tak blízko závodním speciálům jako žádný jiný sériově vyráběný motocykl. Díky využití zkušeností a technologií z MotoGP a Superbike nyní může stále větší počet jezdců dosáhnout maximálního výkonu s menší fyzickou a duševní námahou.
216 koní při homologaci Euro 5+ (až 228 koní se závodním výfukem Akrapovič), 187 kg pohotovostní hmotnost bez paliva, poměr výkon/hmotnost 1,15 (verze S). To jsou ve zkratce čísla charakterizující váš nový superbike!
Na základě zkušeností Ducati Corse má uspořádání podvozku za cíl zlepšit výkon na trati a dosáhnout rychlejší časy na kolo, kterých je zároveň dosaženo s menším úsilím a mohou být důsledněji replikovány jak amatéry, tak profesionály. Díky řešením, jako je oboustranná zadní kyvná vidlice Ducati Hollow Symmetrical Swingarm a přední rám se sníženou boční tuhostí, je nová Panigale V4 rychlejší právě v nejchoulostivějších fázích jízdy na trati. Jako první produkční motocykl na světě využívá Panigale V4 sílu brzdových třmenů Brembo Hypure. Odlehčené třmeny lépe rozptylují teplo vznikající při brždění a nabízí tak konzistentní brzdný účinek.
Elektronika použitá na nové Panigale V4 nabízí ještě bezpečnější a sofistikovanější superbike, který může umocnit jízdní schopnosti každého jezdce.
Ducati Vehicle Observer - algoritmus vyvinutý společností Ducati Corse, který umožňuje prediktivní elektronické ovládání, je schopen vyhodnotit velký počet kinematických a dynamických parametrů, které ovlivňují chování motocyklu a vypočítat zrychlení, síly působící na pneumatiky a maximální točivý moment, který může motocykl využít při různých fázích jízdy. DTC, DWC a DPL využívají tyto nové parametry k definování extrémně přesných cílů prokluzu a kol a překonávají kompromisy současných strategií. To vše dává jezdci opravdovou jistotu a důvěru nutnou ke snížení časů na kolo.
Nová Panigale V4 je prvním sportovním motocyklem, jehož brzdový systém je řízen systémem Race e-CBS. Tento kombinovaný brzdový systém s funkcí Cornering, vyvinutý společností Bosch ve spolupráci s Ducati, dokáže autonomně podle předem definovaných strategií aktivovat zadní brzdu při použití přední brzdy. V zatáčce a náklonu je navíc schopen pokračovat v přibrždování zadního kola i po uvolnění přední brzdy.
Panigale V4 používá nový 6.9” TFT display s poměrem stran 8:3, který nabízí vynikající čitelnost a přehlednost. Přístrojová deska využívá GPS k zobrazení vybraných informací v reálném čase. Nová je logika jízdních režimů.
Aerodynamika nové Panigale V4 dosahuje maximální integrace mezi estetickou funkcí a aerodynamickým výkonem. Má za cíl chránit jezdce před turbulencemi na rovince, téměř jako by byli uvnitř „bubliny klidného vzduchu“ - stejný pocit zažívají jezdci Desmosedici GP. Plně integrovaná přítlačná křídla jsou dokonale začleněna do přední části a přispívají k přítlaku stejně jako u předchozích modelů. Posunutím náběžné hrany kapotáže vzad a nahoru vzhledem k přednímu kolu je motocykl svižnější při změnách směru jízdy. Aerodynamický tvar blatníku a sání spolu s chladiči zvyšuje účinnost chladicího systému.
Nově je k základní dvouleté záruce na všechny motocykly poskytována záruka prodloužená o dalších 24 měsíců bez omezení počtu najetých km. Jedná se o výrobcem poskytovanou záruku Factory EVER RED, která má stejné podmínky jako základní dvouletá záruka. Prodloužená 4letá záruka je zahrnuta v ceně motocyklu. Prodloužená na 4 roky je také délka bezplatné asistenční služby.
Motor | |
---|---|
Typ | Desmosedici Stradale 90° V4, protiběžná kliková hřídel, 4 ventily na válec, kapalinou chlazený |
Zdvihový objem | 1103 ccm |
Vrtání x Zdvih | 81 x 53.5mm |
Kompresní poměr | 14.0:1 |
Výkon motoru | 216hp -158,9kW @ 13500rpm |
Točivý moment | 120,9Nm @ 11250rpm |
Palivový systém | elektronické vstřikování, Ride-by-wire oválná vstřikovací jednotka, 2 vstřiky na válec, proměnlivé časování |
Výfuky | 4-2-1-2 systém s 2 katalyzátory a 6 lambda sondami |
Emise | Euro 5+ |
Převody | |
Převodovka | 6ti stupňová s rychlořazením Ducati Quick Shift (DQS) up/down 2.0 |
Poměr | 1=36/15 2=34/17 3=33/19 4=32/21 5=30/22 6=27/22 |
Primární převod | poměr 1,80:1 |
Sekundární převod | řetěz 520 |
Přední ozubené kolo | 16 zubů |
Zadní ozubené kolo | 41 zubů |
Spojka | hydraulicky ovládaná s antihoppingem, v olejové lázni, self-servo |
Podvozek | |
Rám | Hliníková slitina |
Rozvor | 1485 mm |
Sklon | 24° |
Přední odpružení | ◾ plně nastavitelná upside-down Showa BPF 43mm ◾ plně nastavitelná upside-down Öhlins NPX 25/30 43 mm s TiN povrchovou úpravou, Öhlins Smart EC 3.0 - elektronická komprese a nastavení tlumení odskoku (verze S) |
Přední zdvih | 125 mm |
Přední ráfek | ◾ 5paprskový z lehké slitiny 3.50" x 17" ◾ Marchesini 5paprskový kovaný z lehké slitiny 3.50" x 17" (verze S) |
Přední pneu | Pirelli Diablo Supercorsa SP-V4 120/70 ZR17 |
Zadní odpružení | ◾ plně nastavitelná Sachs pružící jednotka, hliníková dutá oboustranná kyvná vidlice ◾ plně nastavitelná Öhlins TTX36 pružící jednotka, Öhlins Smart EC 3.0 - elektronická komprese a nastavení odskoku, hliníková dutá oboustranná kyvná vidlice (verze S) |
Zadní zdvih | 130 mm |
Zadní ráfek | ◾ 5paprskový z lehké slitiny 6.00" x 17" ◾ Marchesini 5paprskový kovaný z lehké slitiny 6.00" x 17" (verze S) |
Zadní pneu | Pirelli Diablo Supercorsa SP-V4 200/60 ZR17 |
Přední brzdy | 2x 330 mm plovoucí kotouče, radiální třmeny Brembo Monobloc Hypure® , 4 pístky s Race eCBS |
Zadní brzdy | 245 mm kotouč, 2 pístkový třmen s s Race eCBS |
Ostatní | |
Palivová nádrž | 17 L |
Pohotovostní hmotnost bez paliva | ◾ 191 kg ◾ 187 kg (verze S) |
Přístroje | digitální 6,9" TFT multifunkční display, optická vazba rozlišení 1,280 x 480px |
Záruka | 4letá záruka (4Ever Ducati) |
Provedení | jednomístné |
Výška sedla | 850 mm |
Výbava | jízdní režimy, Race eCBS, Ducati Vehicle Observer (DVO), Ducati kontrola trakce (DTC) DVO, kontrola zvedání předního kola (DWC) DVO, kontrola prokluzu (DSC), motorová brzda (EBC), Ducati asistent rychlých startů (DPL), rychlořazení (DQS) up/down 2.0, FULL LED osvětlení s denním svícením (DRL), tlačítka pro rychlonastavení, automatické vypínání směrových světel, Lithium-ion akumulátor, Ducati elektronické odpružení (DES) 3.0 Öhlins, kovaná kola Marchesini, pit limiter, sedlo a stupačky spolujezdce |
Připraveno pro | Ducati Data Logger (DDL), systém proti krádeži, tempomat, systém kontroly tlaku v pneumatikách (TPMS), USB, Ducati Multimedia systém (DMS), navigace "Turn By Turn" |
Servis | olejový servis: 12.000km/12 měsíců Desmoservis: 24.000km |