Extended Experience
Lehkost, intuice a snížená fyzická námaha jsou kombinovány s křivkou točivého momentu nového V2 motoru, která je velkorysá při nízkých otáčkách a výkon ve vyšších otáčkách značný. Vše obohaceno o špičkové technické a elektronické vybavení: to je nová Panigale V2. Superbike pro každého.
Se suchou hmotností pouhých 176 kg u verze S je nová Panigale V2 nejlehčím superbikem této řady, jaký byl kdy vyroben. Jen pro srovnání - je to o 18 kg méně, než měla předchozí generace.
Tradiční konfigurace V2 90 °. Zdvihový objem 890 ccm. Rozvodový řetěz s dvojitým vačkovým hřídelem v hlavě. Variabilní časování sání IVT. 4 ventily na válec. Ventily s dutým dříkem a vratnou pružinou. Hmotnost motoru pouhých 54,4 kg. Dvě výkonové verze 115 a 120 HP. To jsou základní charakteristiky nového motoru V2. Objevte více!
Nejlehčí dvouválec, jaký byl kdy v Borgo Panigale vyroben. Nabízí maximální požitek z jízdy díky dostatku točivého momentu při všech otáčkách motoru a skutečný sportovní výkon ve vyšších otáčkách. Sportovnější verze motoru v novém Streetfighteru V2 je schválena Euro 5+ a poskytuje maximální výkon 120 k při 10 750 ot./min, přičemž maximální hodnota točivého momentu je 93,3 Nm při 8250 ot./min.
Standardní verze Panigale V2 je vybavena plně nastavitelnou 43mm vidlicí Marzocchi vpředu a tlumičem Kayaba vzadu. Panigale V2 S se 43mm vidlicí Öhlins NIX30 a tlumičem Öhlins nabízí ještě vyšší úroveň přizpůsobení pro jedinečný pocit z jízdy.
Panigale V2 je vybavena brzdovými třmeny Brembo M50. Jsou účinnější než M4.32 a zajišťují kontrolovanou, nastavitelnou odezvu.
Nová jsou také litá hliníková kola se šesti „Y“ paprsky uspořádanými ve třech skupinách po dvou. Pneumatiky Pirelli Diablo Rosso IV, 120/70 vpředu a 190/55 vzadu, na okruh může být vybaveno zadním slickem 190/60.
Nově je k základní dvouleté záruce na všechny motocykly poskytována záruka prodloužená o dalších 24 měsíců bez omezení počtu najetých km. Jedná se o výrobcem poskytovanou záruku Factory EVER RED, která má stejné podmínky jako základní dvouletá záruka. Prodloužená 4letá záruka je zahrnuta v ceně motocyklu. Prodloužená na 4 roky je také délka bezplatné asistenční služby.
Motor | |
---|---|
Typ | Ducati V2 90°, kapalinou chlazený dvouválec 90°, 4 ventil |
Zdvihový objem | 890 ccm |
Vrtání x Zdvih | 96 x 61,5mm |
Kompresní poměr | 13,1:1 |
Výkon motoru | 120hp -88kW @ 10750rpm |
Točivý moment | 93,3Nm @ 8250rpm |
Palivový systém | elektronické vstřikování, Ride-by-wire vstřikovací jednotka, 1 vstřik na válec |
Výfuky | 2-1-2 systém s katalyzátorem a 3 lambda sondami |
Emise | Euro 5+ |
Převody | |
Převodovka | 6ti stupňová s rychlořazením Ducati Quick Shift (DQS) up/down 2.0 |
Poměr | 1=38/14 2=34/17 3=32/20 4=29/22 5=24/21 6=26/25 |
Primární převod | poměr 1,84:1 |
Sekundární převod | řetěz 520 |
Přední ozubené kolo | 15 zubů |
Zadní ozubené kolo | 42 zubů |
Spojka | hydraulicky ovládaná s antihoppingem, v olejové lázni, self-servo |
Podvozek | |
Rám | Monocoque hliníkový |
Rozvor | 1465 mm |
Sklon | 23,6° |
Přední odpružení | plně nastavitelná upside-down vidlice Marzoocchi 43mm |
Přední zdvih | 120 mm |
Přední ráfek | 6paprskový z lehké slitiny 3.50" x 17" |
Přední pneu | Pirelli DIablo Rosso IV 120/70 ZR17 |
Zadní odpružení | plně nastavitelná Kayaba pružící jednotka, hliníková oboustranná kyvná vidlice |
Zadní zdvih | 150 mm |
Zadní ráfek | 6paprskový z lehké slitiny 5,50" x 17" |
Zadní pneu | Pirelli Diablo Rosso IV 190/55 ZR17 |
Přední brzdy | 2x 320 mm plovoucí kotouče, radiální třmeny Brembo Monobloc M50, 4 pístky s Bosch Cornering ABS |
Zadní brzdy | 245 mm kotouč, 2 pístkový třmen s Bosch Cornering ABS |
Ostatní | |
Palivová nádrž | 15 L |
Pohotovostní hmotnost bez paliva | 179 kg |
Přístroje | 5" TFT multifunkční barevný display, 800x480 px rozlišení |
Záruka | 4letá záruka (4Ever Ducati) |
Provedení | dvoumístné |
Výška sedla | 837 mm |
Výbava | jízdní režimy, Bosh Cornering ABS, Ducati kontrola trakce (DTC), kontrola zvedání předního kola (DWC), motorová brzda (EBC), automatická kalibrace pneu, Ducati Brake Light (DBL), rychlořazení (DQS) up/down 2.0, FULL LED osvětlení s denním svícením (DRL), tlumič řízení Sachs, automatické vypínání směrových světel |
Servis | olejový servis: 15.000 km / 24 měsíců Kontrola vůle ventilů: 30.000 km |
Připraveno pro | Lap Timer Pro, Sytém proti krádeži, systém kontroly tlaku v pneumatikách (TPMS), USB, Ducati Multimedia systém (DMS), navigace "Turn By Turn", vyhřívané gripy |
Motor | |
---|---|
Typ | Ducati V2 90°, kapalinou chlazený dvouválec 90°, 4 ventil |
Zdvihový objem | 890 ccm |
Vrtání x Zdvih | 96 x 61,5mm |
Kompresní poměr | 13,1:1 |
Výkon motoru | 120hp -88kW @ 10750rpm |
Točivý moment | 93,3Nm @ 8250rpm |
Palivový systém | elektronické vstřikování, Ride-by-wire vstřikovací jednotka, 1 vstřik na válec |
Výfuky | 2-1-2 systém s katalyzátorem a 3 lambda sondami |
Emise | Euro 5+ |
Převody | |
Převodovka | 6ti stupňová s rychlořazením Ducati Quick Shift (DQS) up/down 2.0 |
Poměr | 1=38/14 2=34/17 3=32/20 4=29/22 5=24/21 6=26/25 |
Primární převod | poměr 1,84:1 |
Sekundární převod | řetěz 520 |
Přední ozubené kolo | 15 zubů |
Zadní ozubené kolo | 42 zubů |
Spojka | hydraulicky ovládaná s antihoppingem, v olejové lázni, self-servo |
Podvozek | |
Rám | Monocoque hliníkový |
Rozvor | 1465 mm |
Sklon | 23,6° |
Přední odpružení | plně nastavitelná upside-down vidlice Öhlins NIX30 43mm |
Přední zdvih | 120 mm |
Přední ráfek | 6paprskový z lehké slitiny 3.50" x 17" |
Přední pneu | Pirelli DIablo Rosso IV 120/70 ZR17 |
Zadní odpružení | plně nastavitelná Öhlins pružící jednotka, hliníková oboustranná kyvná vidlice |
Zadní zdvih | 150 mm |
Zadní ráfek | 6paprskový z lehké slitiny 5,50" x 17" |
Zadní pneu | Pirelli Diablo Rosso IV 190/55 ZR17 |
Přední brzdy | 2x 320 mm plovoucí kotouče, radiální třmeny Brembo Monobloc M50, 4 pístky s Bosch Cornering ABS |
Zadní brzdy | 245 mm kotouč, 2 pístkový třmen s Bosch Cornering ABS |
Ostatní | |
Palivová nádrž | 15 L |
Pohotovostní hmotnost bez paliva | 176 kg |
Přístroje | 5" TFT multifunkční barevný display, 800x480 px rozlišení |
Záruka | 4letá záruka (4Ever Ducati) |
Provedení | jednomístné |
Výška sedla | 837 mm |
Výbava | jízdní režimy, Bosh Cornering ABS, Ducati kontrola trakce (DTC), kontrola zvedání předního kola (DWC), motorová brzda (EBC), automatická kalibrace pneu, Ducati Brake Light (DBL), rychlořazení (DQS) up/down 2.0, FULL LED osvětlení s denním svícením (DRL), tlumič řízení Sachs, automatické vypínání směrových světel, Lithium-ion baterie, Ducati Power Launch (DPL), Pit Limiter |
Servis | olejový servis: 15.000 km / 24 měsíců Kontrola vůle ventilů: 30.000 km |
Připraveno pro | Lap Timer Pro, Sytém proti krádeži, systém kontroly tlaku v pneumatikách (TPMS), USB, Ducati Multimedia systém (DMS), navigace "Turn By Turn", vyhřívané gripy, dvoumístné provedení |