Your everyday wonder
Rodina Ducati Multistrada pokračuje ve své evoluci představením nové Multistrady V2. Během vývoje tohoto motocyklu byla pozornost zaměřena na zlepšení ergonomie, snížení hmotnosti, inovaci motoru a řadu dalších vylepšení. Motocykl kombinuje všestrannou praktičnost s pravými Ducati emocemi. Agilní podvozek, nízká hmotnost a pokročilá elektronická výbava se starají o zábavu a bezpečnost za všech okolností.
Multistrada V2 je technologicky vyspělý motocykl vybavený nejnovější evolucí jednotky Testastretta o objemu 937 ccm, představuje perfektní bránu do světa cestovních motocyklů. Kombinuje poctivý výkon 113 koní se snadnou ovladatelností a nízkými provozními náklady. Odlehčená pohonná jednotka šetří spolu s dalšími komponenty 5 kg suché hmotnosti motocyklu. Dostupný nově i ve verzi do 35 kW.
Připojte svůj motocykl a zažijte zcela nový způsob cestování. Nastavte parametry, zaznamenávejte výkony a itineráře, najděte nové přátele. To vše a ještě více v jedinečné aplikaci https://www.ducati.com/ww/en/ducatilink
Nově je k základní dvouleté záruce na všechny motocykly poskytována záruka prodloužená o dalších 24 měsíců bez omezení počtu najetých km. Jedná se o výrobcem poskytovanou záruku Factory EVER RED, která má stejné podmínky jako základní dvouletá záruka. Prodloužená 4letá záruka je zahrnuta v ceně motocyklu. Prodloužená na 4 roky je také délka bezplatné asistenční služby.
Motor | |
---|---|
Typ | kapalinou chlazený dvouválec do L, 4 ventil Desmodromic, Testastretta 11* |
Zdvihový objem | 937 ccm |
Vrtání x Zdvih | 94 x 67,5 mm |
Kompresní poměr | 12,6:1 |
Výkon motoru | 113hp - 83kW @ 9000rpm |
Točivý moment | 96Nm @ 7750rpm |
Palivový systém | elektronické vstřikování, systém Ride-by-Wire |
Výfuky | ocelový tlumič s katalyzátorem a dvěma Lambda sondami |
Emise | Euro 5 |
Převody | |
Převodovka | 6ti stupňová |
Poměr | 1=37/15, 2=30/17,3=28/20, 4=26/22, 5=24/23, 6=23/24 |
Primární převod | poměr 1.84:1 |
Sekundární převod | řetěz |
Přední ozubené kolo | 15 zubů |
Zadní ozubené kolo | 43 zubů |
Spojka | antihoppingová vícelamelová v olej. lázni, hydraulicky ovládaná |
Podvozek | |
Rám | příhradový z ocelových trubek |
Rozvor | 1594 mm |
Sklon | 25° |
Přední odpružení | 48 mm plně nastavitelná upside-down vidlice |
Přední zdvih | 170 mm |
Přední ráfek | paprskový z lehké slitiny 3,00" x 19" |
Přední pneu | Pirelli Scorpion Trail II 120/70 ZR19 |
Zadní odpružení | plně nastavitelná Sachs pružící jednotka, hliníková oboustranná kyvná vidlice |
Zadní zdvih | 170 mm |
Zadní ráfek | paprskový z lehké slitiny 4.50" x 17" |
Zadní pneu | Pirelli Scorpion Trail II 170/60 ZR17 |
Přední brzdy | 2x 320mm poloplovoucí kotouče, 4 pístkové radiální třmeny Brembo M4-32 Monoblock, Bosh Cornering ABS |
Zadní brzdy | 265mm kotouč, 2 pístkový třmen, Bosch Cornering ABS |
Ostatní | |
Palivová nádrž | 20 l |
Suchá hmotnost | 199 kg |
Přístroje | LCD display |
Záruka | 4letá záruka (4Ever Ducati) |
Provedení | dvoumístné |
Výška sedla | 830 mm |
Výbava | přepínání jízdních režimů, ABS Bosch s funkcí brždění v náklonu, DTC (osmistupňová kontrola trakce), Ride by Wire, automatická deaktivace směrových světel, asistent rozjezdů (VHC) |
Servis | olejový servis: 15.000 km/12 měsíců Desmoservis: 30.000 km |
Brožura Multistrada V2 ENG | stáhnout |