The Next Level Formula
Ještě nikdy předtím si nebyli Streetfighter V4 a Panigale V4 tak podobní! Nový Streetfighter V4 je jako Panigale V4 zbavená kapotáží, sdílí také stejnou verzi motoru Desmosedici Stradale. Magická kombinace, která spojuje nová designová řešení, aerodynamiku, ergonomii, podvozek i elektroniku.
Každá linie a každý detail je navržen tak, aby vyjadřoval autentický styl Streetfighteru. Design, který upoutá pozornost, se může pochlubit vyváženým poměrem agresivity a sofistikovanosti. Kultovní světlomet DRL a dvouplošná křídla jsou inovovaná, funkční a zároveň nezaměnitelně charakteristická pro tento model. Nová zadní kyvná vidlice odvození z MotoGP je klenotem sama o sobě.
Nový Streetfighter V4 je poháněn nejnovější generací motoru Desmosedici Stradale. Tento motor, odvozený z MotoGP, splňuje jak normu Euro 5+, tak limity hluku, dosahuje maximálního výkonu 214 k při snížení hmotnosti o 1 kg.
Nově je k základní dvouleté záruce na všechny motocykly poskytována záruka prodloužená o dalších 24 měsíců bez omezení počtu najetých km. Jedná se o výrobcem poskytovanou záruku Factory EVER RED, která má stejné podmínky jako základní dvouletá záruka. Prodloužená 4letá záruka je zahrnuta v ceně motocyklu. Prodloužená na 4 roky je také délka bezplatné asistenční služby.
Motor | |
---|---|
Typ | Desmosedici Stradale 90° V4, protiběžná kliková hřídel, 4 ventily na válec, kapalinou chlazený |
Zdvihový objem | 1103 ccm |
Vrtání x Zdvih | 81 x 53.5mm |
Kompresní poměr | 14.0:1 |
Výkon motoru | 214hp -157,4kW @ 13500rpm |
Točivý moment | 120,0Nm @ 11250rpm |
Palivový systém | elektronické vstřikování, Ride-by-wire oválná vstřikovací jednotka, 2 vstřiky na válec, proměnlivé časování |
Výfuky | 4-2-1-2 systém s 2 katalyzátory a 6 lambda sondami |
Emise | Euro 5+ |
Převody | |
Převodovka | 6ti stupňová s rychlořazením Ducati Quick Shift (DQS) up/down 2.0 |
Poměr | 1=38/14 2=36/17 3=33/19 4=32/21 5=30/22 6=30/24 |
Primární převod | poměr 1,80:1 |
Sekundární převod | řetěz 520 |
Přední ozubené kolo | 15 zubů |
Zadní ozubené kolo | 42 zubů |
Spojka | hydraulicky ovládaná s antihoppingem, v olejové lázni, self-servo |
Podvozek | |
Rám | Hliníková slitina |
Rozvor | 1496 mm |
Sklon | 24,5° |
Přední odpružení | plně nastavitelná upside-down Showa BPF 43mm |
Přední zdvih | 125 mm |
Přední ráfek | 5paprskový z lehké slitiny 3.50" x 17" |
Přední pneu | Pirelli Diablo Rosso IV Corsa 120/70 ZR17 |
Zadní odpružení | plně nastavitelná Sachs pružící jednotka, hliníková dutá oboustranná kyvná vidlice |
Zadní zdvih | 130 mm |
Zadní ráfek | 5paprskový z lehké slitiny 6.00" x 17" |
Zadní pneu | Pirelli Diablo Rosso IV Corsa 200/60 ZR17 |
Přední brzdy | 2x 330 mm plovoucí kotouče, radiální třmeny Brembo Monobloc Hypure® , 4 pístky s Race eCBS |
Zadní brzdy | 245 mm kotouč, 2 pístkový třmen s s Race eCBS |
Ostatní | |
Palivová nádrž | 16 L |
Pohotovostní hmotnost bez paliva | 191 kg |
Přístroje | digitální 6,9" TFT multifunkční display, optická vazba rozlišení 1,280 x 480px |
Záruka | 4letá záruka (4Ever Ducati) |
Provedení | jednomístné |
Výška sedla | 845 mm |
Výbava | jízdní režimy, Race eCBS, Ducati Vehicle Observer (DVO), Ducati kontrola trakce (DTC) DVO, kontrola zvedání předního kola (DWC) DVO, kontrola prokluzu (DSC), motorová brzda (EBC), Ducati asistent rychlých startů (DPL), rychlořazení (DQS) up/down 2.0, FULL LED osvětlení s denním svícením (DRL), tlačítka pro rychlonastavení, automatické vypínání směrových světel, tlumič řízení Sachs, pit limiter |
Připraveno pro | Ducati Data Logger (DDL), systém proti krádeži, tempomat, systém kontroly tlaku v pneumatikách (TPMS), USB, Ducati Multimedia systém (DMS), navigace "Turn By Turn", sedlo a stupačky spolujezdce |
Servis | olejový servis: 12.000km/12 měsíců Desmoservis: 24.000km |
Motor | |
---|---|
Typ | Desmosedici Stradale 90° V4, protiběžná kliková hřídel, 4 ventily na válec, kapalinou chlazený |
Zdvihový objem | 1103 ccm |
Vrtání x Zdvih | 81 x 53.5mm |
Kompresní poměr | 14.0:1 |
Výkon motoru | 214hp -157,4kW @ 13500rpm |
Točivý moment | 120,0Nm @ 11250rpm |
Palivový systém | elektronické vstřikování, Ride-by-wire oválná vstřikovací jednotka, 2 vstřiky na válec, proměnlivé časování |
Výfuky | 4-2-1-2 systém s 2 katalyzátory a 6 lambda sondami |
Emise | Euro 5+ |
Převody | |
Převodovka | 6ti stupňová s rychlořazením Ducati Quick Shift (DQS) up/down 2.0 |
Poměr | 1=38/14 2=36/17 3=33/19 4=32/21 5=30/22 6=30/24 |
Primární převod | poměr 1,80:1 |
Sekundární převod | řetěz 520 |
Přední ozubené kolo | 15 zubů |
Zadní ozubené kolo | 42 zubů |
Spojka | hydraulicky ovládaná s antihoppingem, v olejové lázni, self-servo |
Podvozek | |
Rám | Hliníková slitina |
Rozvor | 1496 mm |
Sklon | 24,5° |
Přední odpružení | plně nastavitelná upside-down Öhlins NIX (SV) S-EC 3.0 43 mm s TiN povrchovou úpravou, Öhlins Smart EC 3.0 - elektronická komprese a nastavení tlumení odskoku |
Přední zdvih | 125 mm |
Přední ráfek | Marchesini 5paprskový kovaný z lehké slitiny 3.50" x 17" |
Přední pneu | Pirelli Diablo Rosso IV Corsa 120/70 ZR17 |
Zadní odpružení | plně nastavitelná Öhlins TTX36 (SV) S-EC 3.0 pružící jednotka, Öhlins Smart EC 3.0 - elektronická komprese a nastavení odskoku, hliníková dutá oboustranná kyvná vidlice |
Zadní zdvih | 130 mm |
Zadní ráfek | Marchesini 5paprskový kovaný z lehké slitiny 6.00" x 17" |
Zadní pneu | Pirelli Diablo Rosso IV Corsa 200/60 ZR17 |
Přední brzdy | 2x 330 mm plovoucí kotouče, radiální třmeny Brembo Monobloc Hypure® , 4 pístky s Race eCBS |
Zadní brzdy | 245 mm kotouč, 2 pístkový třmen s s Race eCBS |
Ostatní | |
Palivová nádrž | 16 L |
Pohotovostní hmotnost bez paliva | 189 kg |
Přístroje | digitální 6,9" TFT multifunkční display, optická vazba rozlišení 1,280 x 480px |
Záruka | 4letá záruka (4Ever Ducati) |
Provedení | jednomístné |
Výška sedla | 845 mm |
Výbava | jízdní režimy, Race eCBS, Ducati Vehicle Observer (DVO), Ducati kontrola trakce (DTC) DVO, kontrola zvedání předního kola (DWC) DVO, kontrola prokluzu (DSC), motorová brzda (EBC), Ducati asistent rychlých startů (DPL), rychlořazení (DQS) up/down 2.0, FULL LED osvětlení s denním svícením (DRL), tlačítka pro rychlonastavení, automatické vypínání směrových světel, Lithium-ion akumulátor, Ducati elektronické odpružení (DES) 3.0 Öhlins, kovaná kola, pit limiter |
Připraveno pro | Ducati Data Logger (DDL), systém proti krádeži, tempomat, systém kontroly tlaku v pneumatikách (TPMS), USB, Ducati Multimedia systém (DMS), navigace "Turn By Turn", sedlo a stupačky spolujezdce |
Servis | olejový servis: 12.000km/12 měsíců Desmoservis: 24.000km |