Unlock everyday adventure
Nová Multistrada V2 je zcela nový projekt, koncipovaný tak, aby spojoval výkon, cestovní schopnosti a snadné použití. Díky integrovaným prvkům, jako jsou ukazatele směru a vzduchové deflektory, se motocykl může pochlubit čistým a funkčním vzhledem. Nový hliníkový monokokový rám a 19“ přední kolo přenášejí agilitu a lehkost, aniž by to bylo na úkor pohodlí. Multistrada V2 váží pouhých 199 kg, což představuje úsporu hmotnosti 18 kg oproti předchozí generaci. Kromě toho sedlo, které lze nastavit na výšku 850 mm nebo 830 mm (nebo 790 mm se snižovací sadou), vyhovuje jezdcům všech výšek.
Tradiční konfigurace V2 90 °. Zdvihový objem 890 ccm. Rozvodový řetěz s dvojitým vačkovým hřídelem v hlavě. Variabilní časování sání IVT. 4 ventily na válec. Ventily s dutým dříkem a vratnou pružinou. Hmotnost motoru pouhých 54,4 kg. Dvě výkonové verze 115 a 120 HP. To jsou základní charakteristiky nového motoru V2. Objevte více!
Nejlehčí dvouválec, jaký byl kdy v Borgo Panigale vyroben. Nabízí maximální požitek z jízdy díky dostatku točivého momentu při všech otáčkách motoru a skutečný sportovní výkon ve vyšších otáčkách. Cestovní verze motoru v nové Multistradě V2 o výkonu 115 HP je vybavena výkonnějším alternátorem, který zvládne větší spotřebu elektrické energie, jako je nabíjení přes USB port nebo přídavné osvětlení. Převody, které jsou vhodnější pro cestovní použití, jsou zkráceny pro první dva převodové stupně, což zvyšuje záběr na strmých svazích, zejména při cestování se spolujezdcem.
Pokročilá elektronika optimalizuje každý aspekt jízdy a zaručuje vyšší výkon, bezpečnost a naprostou kontrolu v každé situaci. Multistrada V2 je vybavena novým 5" barevným TFT displejem s plně přepracovaným rozhraním a 5 jízdními režimy (Sport, Touring, Urban, Enduro a Wet), které umožňují nastavení jízdních parametrů a výkonu podle potřeby. Nezávisle na jízdních režimech lze měnit na verzi S režimy pro elektronické odpružení. USB port, integrovaný do přístrojové desky, umožňuje během cestování nabíjet elektronická zařízení jako je smartphone nebo systém GPS.
Nově je k základní dvouleté záruce na všechny motocykly poskytována záruka prodloužená o dalších 24 měsíců bez omezení počtu najetých km. Jedná se o výrobcem poskytovanou záruku Factory EVER RED, která má stejné podmínky jako základní dvouletá záruka. Prodloužená 4letá záruka je zahrnuta v ceně motocyklu. Prodloužená na 4 roky je také délka bezplatné asistenční služby.
Motor | |
---|---|
Typ | Ducati V2 90°, kapalinou chlazený dvouválec 90°, 4 ventil |
Zdvihový objem | 890 ccm |
Vrtání x Zdvih | 96 x 61,5mm |
Kompresní poměr | 13,1:1 |
Výkon motoru | 115,6hp - 85kW @ 10750rpm |
Točivý moment | 92,1Nm @ 8250rpm |
Palivový systém | elektronické vstřikování, Ride-by-wire vstřikovací jednotka |
Výfuky | ocelový tlumič s katalyzátorem a Lambda sondami |
Emise | Euro 5+ |
Převody | |
Převodovka | 6ti stupňová s rychlořazením Ducati Quick Shift (DQS) up/down 2.0 |
Poměr | 1=38/13 2=35/17 3=32/20 4=29/22 5=24/21 6=26/25 |
Primární převod | poměr 1.84:1 |
Sekundární převod | řetěz |
Přední ozubené kolo | 15 zubů |
Zadní ozubené kolo | 40 zubů |
Spojka | hydraulicky ovládaná s antihoppingem, v olejové lázni, self-servo |
Podvozek | |
Rám | Monocoque hliníkový |
Rozvor | 1572,5 mm |
Sklon | 24,3° |
Přední odpružení | 45 mm plně nastavitelná upside-down vidlice |
Přední zdvih | 170 mm |
Přední ráfek | z lehké slitiny 3,00" x 19" |
Přední pneu | Pirelli Scorpion Trail II 120/70 ZR19 |
Zadní odpružení | plně nastavitelná pružící jednotka, hliníková oboustranná kyvná vidlice |
Zadní zdvih | 170 mm |
Zadní ráfek | z lehké slitiny 4.50" x 17" |
Zadní pneu | Pirelli Scorpion Trail II 170/60 ZR17 |
Přední brzdy | 2x 320mm poloplovoucí kotouče, 4 pístkové radiální třmeny Brembo M4-32 Monoblock, Cornering ABS |
Zadní brzdy | 265mm kotouč, 2 pístkový třmen, Cornering ABS |
Ostatní | |
Palivová nádrž | 19 l |
Pohotovostní hmotnost bez paliva | 199 kg |
Přístroje | 5" TFT multifunkční barevný display, 800x480 px rozlišení |
Záruka | 4letá záruka (4Ever Ducati) |
Provedení | dvoumístné |
Výška sedla | nastavitelná 830 - 850 mm |
Výbava | jízdní režimy, Bosh Cornering ABS, Ducati kontrola trakce (DTC), kontrola zvedání předního kola (DWC), motorová brzda (EBC), Ducati Brake Light (DBL), rychlořazení (DQS) up/down 2.0, FULL LED osvětlení s denním svícením (DRL), automatické vypínání směrových světel, Coming Home, tempomat, USB port |
Připraveno pro | Systém proti krádeži, Ducati Multimedia systém (DMS), systém kontroly tlaku v pneumatikách (TPMS), navigace "Turn By Turn", vyhřívané gripy, lithium-ion baterie, přední mlhové světlomety |
Servis | olejový servis: 15.000 km/12 měsíců Desmoservis: 30.000 km |
Motor | |
---|---|
Typ | Ducati V2 90°, kapalinou chlazený dvouválec 90°, 4 ventil |
Zdvihový objem | 890 ccm |
Vrtání x Zdvih | 96 x 61,5mm |
Kompresní poměr | 13,1:1 |
Výkon motoru | 115,6hp - 85kW @ 10750rpm |
Točivý moment | 92,1Nm @ 8250rpm |
Palivový systém | elektronické vstřikování, Ride-by-wire vstřikovací jednotka |
Výfuky | ocelový tlumič s katalyzátorem a Lambda sondami |
Emise | Euro 5+ |
Převody | |
Převodovka | 6ti stupňová s rychlořazením Ducati Quick Shift (DQS) up/down 2.0 |
Poměr | 1=38/13 2=35/17 3=32/20 4=29/22 5=24/21 6=26/25 |
Primární převod | poměr 1.84:1 |
Sekundární převod | řetěz |
Přední ozubené kolo | 15 zubů |
Zadní ozubené kolo | 40 zubů |
Spojka | hydraulicky ovládaná s antihoppingem, v olejové lázni, self-servo |
Podvozek | |
Rám | Monocoque hliníkový |
Rozvor | 1572,5 mm |
Sklon | 24,3° |
Přední odpružení | 45 mm plně nastavitelná upside-down vidlice, semi-aktivní systém elektronického odpružení DSS – Ducati Skyhook Suspension |
Přední zdvih | 170 mm |
Přední ráfek | z lehké slitiny 3,00" x 19" |
Přední pneu | Pirelli Scorpion Trail II 120/70 ZR19 |
Zadní odpružení | plně nastavitelná pružící jednotka, inovovaný semi-aktivní systém elektronického odpružení DSS – Ducati Skyhook Suspension,, hliníková oboustranná kyvná vidlice |
Zadní zdvih | 170 mm |
Zadní ráfek | z lehké slitiny 4.50" x 17" |
Zadní pneu | Pirelli Scorpion Trail II 170/60 ZR17 |
Přední brzdy | 2x 320mm poloplovoucí kotouče, 4 pístkové radiální třmeny Brembo M4-32 Monoblock, Cornering ABS |
Zadní brzdy | 265mm kotouč, 2 pístkový třmen, Cornering ABS |
Ostatní | |
Palivová nádrž | 19 l |
Pohotovostní hmotnost bez paliva | 202 kg |
Přístroje | 5" TFT multifunkční barevný display, 800x480 px rozlišení |
Záruka | 4letá záruka (4Ever Ducati) |
Provedení | dvoumístné |
Výška sedla | nastavitelná 830 - 850 mm |
Výbava | jízdní režimy, Bosh Cornering ABS, Ducati kontrola trakce (DTC), kontrola zvedání předního kola (DWC), motorová brzda (EBC), Ducati Brake Light (DBL), rychlořazení (DQS) up/down 2.0, Ducati Multimedia systém (DMS), FULL LED osvětlení s denním svícením (DRL), automatické vypínání směrových světel, Coming Home, tempomat, USB port |
Připraveno pro | Systém proti krádeži, systém kontroly tlaku v pneumatikách (TPMS), navigace "Turn By Turn", vyhřívané gripy, lithium-ion baterie, přední mlhové světlomety |
Servis | olejový servis: 15.000 km/12 měsíců Desmoservis: 30.000 km |