LIVE. PLAY. RIDE.
První jednoválcový Supermotard od Ducati. Lehký, jednoduchý, agilní - skutečný fun-bike se závodní DNA. Pro dosažení nejlepších vlastností a parametrů sdílí Hypermotard 698 Mono technická řešení z okruhového světa Panigale na motoru, podvozku i elektronice. S pohotovostní hmotností bez paliva pouhých 151 kg zaručuje Hypermotard 698 Mono zábavu vždy a všude.
Nový motor Superquadro Mono, odvozený od motoru Superquadro o objemu 1285 ccm z 1299 Panigale, se chlubí závodní DNA Ducati v jediném válci. Po Superquadru dědí jak závodní charakter, tak desmodromický ventilový systém. Desmo umožňuje motoru dosáhnout vyšší otáčky a plně se projevit - maximálního výkonu 77,5 HP dosahuje motor v 9.750 otáčkách, maximum otáček je až 10.250 ot./minutu, kroutící moment je 63 Nm v 8.000 ot./minutu. Je tak aktuálně nejvýkonějším jednoválcovým motorem na trhu.
Jakkoli jde o extrémně výkonný motor, díky použití nejkvalitnějších materiálů si Ducati může dovolit rekordní servisní intervaly. 15.000 km na výměnu oleje, pro kontrolu ventilových vůli pak dokonce 30.000 km.
Nově je k základní dvouleté záruce na všechny motocykly poskytována záruka prodloužená o dalších 24 měsíců bez omezení počtu najetých km. Jedná se o výrobcem poskytovanou záruku Factory EVER RED, která má stejné podmínky jako základní dvouletá záruka. Prodloužená 4letá záruka je zahrnuta v ceně motocyklu. Prodloužená na 4 roky je také délka bezplatné asistenční služby.
Motor | |
---|---|
Typ | Superquadro Mono, kapalinou chlazený jednoválec, 4 ventil Desmodromic |
Zdvihový objem | 659 ccm |
Vrtání x Zdvih | 116 x 62,4 mm |
Kompresní poměr | 13,1:1 |
Výkon motoru | 77,5hp - 57kW @ 9750rpm |
Točivý moment | 63Nm @ 8000rpm |
Palivový systém | elektronické vstřikování, systém Ride-by-Wire |
Výfuky | ocelový tlumič s katalyzátorem a Lambda sondou, dva podsedlové hliníkové tlumiče |
Emise | Euro 5 |
Převody | |
Převodovka | 6ti stupňová |
Poměr | 1=36/13, 2=35/17, 3=32/20, 4=29/22, 5=24/21, 6=26/25 |
Primární převod | poměr 1.968:1 |
Sekundární převod | řetěz 520 |
Přední ozubené kolo | 15 zubů |
Zadní ozubené kolo | 42 zubů |
Spojka | antihoppingová vícelamelová v olej. lázni, hydraulicky ovládaná |
Podvozek | |
Rám | příhradový z ocelových trubek |
Rozvor | 1443 mm |
Sklon | 26,1° |
Přední odpružení | Marzocchi 45mm plně nastavitelná vidlice, upside-down |
Přední zdvih | 215 mm |
Přední pneu | Pirelli DIablo Rosso IV 120/70 ZR17 |
Zadní odpružení | stavitelné s progresivní charakteristikou Sachs monoshock, hliníková oboustranná kyvná vidlice |
Zadní zdvih | 240 mm |
Zadní ráfek | 5-paprskový z lehké slitiny 5.0" x 17" |
Zadní pneu | Pirelli Diablo Rosso IV 160/60 ZR17 |
Přední brzdy | 330mm poloplovoucí kotouč, 4 pístkové radiální třmeny Brembo M4-32 Monoblock, Bosh ABS, radiální pumpa |
Zadní brzdy | 245mm kotouč, 2 pístkový třmen, Bosch ABS |
Ostatní | |
Palivová nádrž | 12 l |
Pohotovostní hmotnost bez paliva | 151 kg |
Přístroje | 3,8" LCD display |
Záruka | 4letá záruka (4Ever Ducati) |
Provedení | dvoumístné |
Výška sedla | 904 mm |
Výbava | přepínání jízdních i výkonových režimů, ABS s funkcí brždění v náklonu, Ducati kontrola trakce (DTC), Ducati Brake Light (DBL), Ducati Wheelie kontrola (DWC), Full LED přední světlomet s technologií DRL (denní svícení), Lithium-ion baterie |
Servis | olejový servis: 15.000 km/24 měsíců Desmoservis: 30.000 km |
Brožura Hypermotard 698 ENG | stáhnout |