RACE WILDER
Ať už hledáte dobrodružství v terénu nebo dokonce soutěž v rally, DesertX Rally vám pomůže zdolat ty nejnáročnější výzvy a posunout se za každou hranici. Motocykl v "ready-to-race" konfiguraci pro nadšené amatéry i profesionální sportovce. DesertX Rally, vyvinutý pro zdolání nejnáročnějších terénních cest, je sportovní nástroj, který je funkční, technologicky vyspělý a navíc krásný, stejně jako každá Ducati.
Pod povrchem DesertX Rally skrývá vybavení na profesionální úrovni, navržené pro zdolávání náročných terénních tras. Vidlice KYB má průměr kluzáků 48mm pro větší tuhost a přesnost jízdy. Jedná se o uzavřenou patronu, technologii, která udržuje olej uvnitř patrony pod tlakem, aby nedocházelo ke kavitaci nebo tvorbě parních bublin, které by snižovaly tlumicí kapacitu a účinnost celého odpružení. Profesionální zadní tlumič KYB se 46mm pístem nastavitelným v kompresi při nízké a vysoké rychlosti. Odskok a předpětí jsou také nastavitelné. Tlumič zajišťuje lepší průtok oleje a tím i lepší chování při intenzivním používání v terénu.
Plasty DesertX Rally nejsou lakované, ale probarvené v celém objemu, což je technika, která omezuje viditelnost škrábanců. Polepy jsou ze silného PVC pro lepší ochranu a možnost individuálních úprav. Jednodílné sedlo se speciální strukturou povrchu pro lepší pohyb jezdce. Vysoký přední blatník a odlehčená ochrana motoru u DesertX Rally umožňují průjezd těžkým terénem. Vše doplňují carbon-ocelová lehká a odolná kola Takasago Excel.
Nově je k základní dvouleté záruce na všechny motocykly poskytována záruka prodloužená o dalších 24 měsíců bez omezení počtu najetých km. Jedná se o výrobcem poskytovanou záruku Factory EVER RED, která má stejné podmínky jako základní dvouletá záruka. Prodloužená 4letá záruka je zahrnuta v ceně motocyklu. Prodloužená na 4 roky je také délka bezplatné asistenční služby.
Motor | |
---|---|
Typ | kapalinou chlazený dvouválec do L, 4 ventil Desmodromic, Testastretta 11* |
Zdvihový objem | 937 ccm |
Vrtání x Zdvih | 94 x 67,5 mm |
Kompresní poměr | 13.3:1 |
Výkon motoru | 110hp - 81kW @ 9250rpm |
Točivý moment | 92Nm @ 6500rpm |
Palivový systém | elektronické vstřikování, systém Ride-by-Wire |
Výfuky | ocelový tlumič s katalyzátorem a dvěma Lambda sondami |
Emise | Euro 5 |
Převody | |
Převodovka | 6ti stupňová |
Poměr | 1=38/14, 2=31/17, 3=28/20, 4=26/22, 5=24/23, 6=23/24 |
Primární převod | poměr 1.85:1 |
Sekundární převod | řetěz |
Přední ozubené kolo | 15 zubů |
Zadní ozubené kolo | 49 zubů |
Spojka | antihoppingová vícelamelová v olej. lázni, hydraulicky ovládaná |
Podvozek | |
Rám | příhradový z ocelových trubek |
Rozvor | 1625 mm |
Sklon | 27,6° |
Přední odpružení | 48 mm plně nastavitelná upside-down vidlice KYB, uzavřená cartridge, povrchová úprava Kashima |
Přední zdvih | 250 mm |
Přední ráfek | drátěný, 2,15" x 21" |
Přední pneu | Pirelli Scorpion Rally STR 90/90 - 21 M/C 54V M+S TL |
Zadní odpružení | plně nastavitelná 46mm KYB pružící jednotka, hliníková oboustranná kyvná vidlice |
Zadní zdvih | 240 mm |
Zadní ráfek | drátěný, 4.50" x 18" |
Zadní pneu | Pirelli Scorpion Rally STR 150/70 R18 M/C 70V M+S TL |
Přední brzdy | 2x 320mm poloplovoucí kotouče, 4 pístkové radiální třmeny Brembo Stylema, Bosh Cornering ABS |
Zadní brzdy | 265mm kotouč, 2 pístkový třmen, Bosch Cornering ABS |
Ostatní | |
Palivová nádrž | 21 l |
Pohotovostní hmotnost bez paliva | 211 kg |
Přístroje | 5" TFT barevný display |
Záruka | 4letá záruka (4Ever Ducati) |
Provedení | dvoumístné |
Výška sedla | 910 mm |
Výbava | přepínání jízdních režimů, ABS Bosch s funkcí brždění v náklonu, DTC (osmistupňová kontrola trakce), Ride by Wire, plně LED osvětlení, automatická deaktivace směrových světel, podsvícená tlačítka, rychlořazení up/down (DQS), tlumič řízení Öhlins, Ducati brake light (DBL) |
Servis | olejový servis: 15.000 km/12 měsíců Desmoservis: 30.000 km |
Brožura DesertX ENG | stáhnout |